Top

SEOpedia Digital Agency HomepageSEOpedia Digital Agency

Κατασκευή & Προώθηση ιστοσελίδων

  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Κατασκευή ιστοσελίδας
  • Portfolio
  • Επικοινωνία
  • Blog
    • WordPress
    • SEO
    • Content Marketing
    • News
    • Social Media
    • Conversions
    • Link Building
    • Usability
Αρχική \ Blog \ News \ Google: Όλες οι καταλήξεις των domains αντιμετωπίζονται ισάξια

Google: Όλες οι καταλήξεις των domains αντιμετωπίζονται ισάξια

Δημοσιεύθηκε στις 24 Ιουλίου 2015 | Από τον Γιώργο Ηλίδη | Αφηστε σχολιο

Η Google πριν από μερικές ημέρες ξεκαθάρισε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τις διάφορες καταλήξεις των domain, επιβεβαιώνοντας πως όλες αντιμετωπίζονται ισάξια.

Με τη ξαφνική αύξηση των διαθέσιμων καταλήξεων, η Google δέχτηκε πολλές ερωτήσεις σχετικές με το πώς τα νέα TLDs, όπως .pizza ή .shoes, αντιμετωπίζονται σε ότι αφορά στην κατάταξη τους στα αποτελέσματα της και κατά ποσό αυτή διαφέρει από αυτή των κλασικών καταλήξεων .com, .org κτλ.

Η σύντομη απάντηση είναι πως όταν η Google διαβάζει, ευρετηριάζει και κατατάσσει μια σελίδα, δεν έχει διαφορά αν το domain καταλήγει σε .com ή σε .τέλειο ή σε .χάλια. Όλα τα TLDs αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο κατά την αναζήτηση.

Παράλληλα, η Google φαίνεται να μην έχει σκοπό να αλλάξει κάτι στον αλγόριθμό της που θα τα αντιμετωπίζει διαφορετικά και αυτό είναι το λογικό.

Υπάρχει μόνο μια περίπτωση που η κατάληξη μπορεί να επηρεάσει τα αποτελέσματα μιας αναζήτησης και αυτή είναι όταν πρόκειται για γεωγραφική στόχευση (geotargeting), κάτι που λίγο ή πολύ γνωρίζουμε καλά.

Για παράδειγμα, ο κωδικός μιας χώρας ως κατάληξη ενός domain (.gr ή .uk κ.ά.) είναι πιθανότερο να προσεγγίσει χρήστες αυτής της γεωγραφικής περιοχής. Γνωρίζουμε πως, χωρίς αυτό να είναι απόλυτο, η Google θεωρεί ότι οι σελίδες με γεωγραφικές καταλήξεις απευθύνονται κυρίως σε άτομα της εκάστοτε χώρας/γλώσσας.

Πρόσφατα είδαμε και TLDs όπως .london να εμφανίζονται στο προσκήνιο. Ωστόσο, η Google αναφέρει πως και αυτά αντιμετωπίζονται όπως όλα τα υπόλοιπα. Δηλαδή όσοι πραγματοποιούν αναζητήσεις από το Λονδίνο δεν είναι πιθανότερο να δουν κάποιο αποτέλεσμα με κατάληξη .london, τουλάχιστον προς το παρόν.

Όταν γίνεται λόγος για μεταφορά μιας ιστοσελίδας από ένα domain σε ένα άλλο με κάποιο από τα νέα TLDs, η Google συμπληρώνει πως και σε αυτήν την περίπτωση η μεταφορά αντιμετωπίζεται όπως οποιαδήποτε άλλη.

Είναι γνωστό πως η αλλαγή domain απαιτεί χρόνο ώστε η νέα εικόνα της σελίδας να ανακτήσει την αξιοπιστία της στα αποτελέσματα αναζήτησης. Επομένως, σίγουρα δεν είναι κάτι που μπορεί να γίνεται συχνά με στόχο τα πειράματα.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς η Google χειρίζεται τις καταλήξεις των domain διαβάστε εδώ τις συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις.

News, SEO Google

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν

  • Panda Update: Άλλη μια κίνηση ενάντια στο περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας
  • Google: Τα Search Analytics επίσημα στα Webmaster Tools
  • Η Google λανσάρει επίσημο εργαλείο για έλεγχο του robots.txt
  • Google: “Σχεδιάζουμε για ανθρώπους, όχι για ιστοσελίδες”
  • Η Google δοκιμάζει μια κόκκινη ετικέτα για σήμανση των αργών ιστοσελίδων
  • Γιατί δεν πρέπει να γράφετε μόνο άρθρα των 2,000 λέξεων

Γράφει ο Γιώργος Ηλίδης

Ο Γιώργος είναι Digital Marketer, WordPress Developer και ο ιδρυτής του SEOpedia. Σχεδιάζει και αναπτύσσει websites που θέτουν στόχους, εξυπηρετούν τους επισκέπτες και ταυτόχρονα είναι φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης. Με αυτήν τη σειρά, πρώτα οι επισκέπτες.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Σας παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε το πραγματικό σας όνομα (δεν απαιτείται επώνυμο).
Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) δε δημοσιεύεται.

sp-logo

Πλοήγηση

Αρχική
Επικοινωνία
Blog
Newsletter

Υπηρεσίες

Κατασκευή Website
Portfolio
Project Planner

Blog

Content Marketing
Conversions
Landing Pages
Link Building
News

 

SEO
Social Media Marketing
Usability
WordPress

© 2022 SEOpedia - SEO & Internet Marketing Blog.
Hosted on SiteGround.