Σήμερα η Google ανακοίνωσε επίσημα τον ερχομό του Search Analytics report μέσω της πλατφόρμας των Google Webmaster Tools.
Τα Search Analytics (Analytics αναζήτησης) ήρθαν για να αντικαταστήσουν τα Search Queries (Ερωτήματα αναζήτησης) στα οποία μπορείτε ακόμα να έχετε πρόσβαση αλλά μόνο για τους επόμενους τρεις μήνες.
Στο δικό μας προφίλ των Webmaster Tools έχουμε αυτή την εικόνα:

Επιστροφή στα ερωτήματα αναζήτησης.
Τι είναι τα Search Analytics και τι νέο φέρνουν;
Τα Analytics αναζήτησης δίνουν στοιχεία για σχεδόν όσα μπορούσε κανείς να δει μέσω των παλαιών ερωτημάτων αναζήτησης, με τη διαφορά πως πλέον βλέπετε επιπλέον δεδομένα και έχετε τη δυνατότητα να κάνετε φιλτράρισμα αυτών για περισσότερες λεπτομέρειες.
Η παραπάνω αλλαγή ήταν διαθέσιμη από τον Ιανουάριο για περιορισμένο αριθμό χρηστών με σκοπό να γίνει η δοκιμή της και να διορθωθούν πιθανές ατέλειες. Μερικές αλλαγές πραγματοποιήθηκαν το Φεβρουάριο και η τελική ενημέρωση ήρθε στα μέσα του Απριλίου.
Η Google αναφέρει πως “η νέα ιδιότητα επιτρέπει στους διαχειριστές να γνωρίσουν σε βάθος τα στοιχεία αναζήτησης που τους αφορούν και καθιστά δυνατό το φιλτράρισμα με στόχο να είναι δυνατή η βαθύτερη ανάλυση αυτών”.
Επιπλέον, “υπάρχουν διαφορές στον τρόπο συλλογής των δεδομένων ώστε να επιτευχθεί μεγαλύτερη ακρίβεια”. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.
Γνωρίστε το εργαλείο και “παίξτε” με τις νέες ιδιότητές του ακολουθώντας αυτόν το σύνδεσμο.
Αφήστε μια απάντηση