Top

SEOpedia Digital Agency HomepageSEOpedia Digital Agency

Κατασκευή & Προώθηση ιστοσελίδων

  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Κατασκευή ιστοσελίδας
  • Portfolio
  • Επικοινωνία
  • Blog
    • WordPress
    • SEO
    • Content Marketing
    • News
    • Social Media
    • Conversions
    • Link Building
    • Usability
Αρχική \ Blog \ News \ Google: Τα Search Analytics επίσημα στα Webmaster Tools

Google: Τα Search Analytics επίσημα στα Webmaster Tools

Δημοσιεύθηκε στις 6 Μαΐου 2015 | Από τον Γιώργο Ηλίδη | Αφηστε σχολιο

Σήμερα η Google ανακοίνωσε επίσημα τον ερχομό του Search Analytics report μέσω της πλατφόρμας των Google Webmaster Tools.

Τα Search Analytics (Analytics αναζήτησης) ήρθαν για να αντικαταστήσουν τα Search Queries (Ερωτήματα αναζήτησης) στα οποία μπορείτε ακόμα να έχετε πρόσβαση αλλά μόνο για τους επόμενους τρεις μήνες.

Στο δικό μας προφίλ των Webmaster Tools έχουμε αυτή την εικόνα:

Επιστροφή στα search queries

Επιστροφή στα ερωτήματα αναζήτησης.

Τι είναι τα Search Analytics και τι νέο φέρνουν;

Τα Analytics αναζήτησης δίνουν στοιχεία για σχεδόν όσα μπορούσε κανείς να δει μέσω των παλαιών ερωτημάτων αναζήτησης, με τη διαφορά πως πλέον βλέπετε επιπλέον δεδομένα και έχετε τη δυνατότητα να κάνετε φιλτράρισμα αυτών για περισσότερες λεπτομέρειες.

Η παραπάνω αλλαγή ήταν διαθέσιμη από τον Ιανουάριο για περιορισμένο αριθμό χρηστών με σκοπό να γίνει η δοκιμή της και να διορθωθούν πιθανές ατέλειες. Μερικές αλλαγές πραγματοποιήθηκαν το Φεβρουάριο και η τελική ενημέρωση ήρθε στα μέσα του Απριλίου.

Η Google αναφέρει πως “η νέα ιδιότητα επιτρέπει στους διαχειριστές να γνωρίσουν σε βάθος τα στοιχεία αναζήτησης που τους αφορούν και καθιστά δυνατό το φιλτράρισμα με στόχο να είναι δυνατή η βαθύτερη ανάλυση αυτών”.

Επιπλέον, “υπάρχουν διαφορές στον τρόπο συλλογής των δεδομένων ώστε να επιτευχθεί μεγαλύτερη ακρίβεια”. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.

Γνωρίστε το εργαλείο και “παίξτε” με τις νέες ιδιότητές του ακολουθώντας αυτόν το σύνδεσμο.

News, SEO Google, SEO Tools

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν

  • Google: “Σχεδιάζουμε για ανθρώπους, όχι για ιστοσελίδες”
  • Η Google δοκιμάζει μια κόκκινη ετικέτα για σήμανση των αργών ιστοσελίδων
  • Panda Update: Άλλη μια κίνηση ενάντια στο περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας
  • Η Google λανσάρει επίσημο εργαλείο για έλεγχο του robots.txt
  • Google: Εργαλείο αναφοράς αντιγραμμένου περιεχομένου που ξεπερνά στην κατάταξη το αυθεντικό
  • Yoast SEO 3.0 Plugin: Τι νέο φέρνει το μεγάλο update;

Γράφει ο Γιώργος Ηλίδης

Ο Γιώργος είναι Digital Marketer, WordPress Developer και ο ιδρυτής του SEOpedia. Σχεδιάζει και αναπτύσσει websites που θέτουν στόχους, εξυπηρετούν τους επισκέπτες και ταυτόχρονα είναι φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης. Με αυτήν τη σειρά, πρώτα οι επισκέπτες.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Σας παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε το πραγματικό σας όνομα (δεν απαιτείται επώνυμο).
Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) δε δημοσιεύεται.

sp-logo

Πλοήγηση

Αρχική
Επικοινωνία
Blog
Newsletter

Υπηρεσίες

Κατασκευή Website
Portfolio
Project Planner

Blog

Content Marketing
Conversions
Landing Pages
Link Building
News

 

SEO
Social Media Marketing
Usability
WordPress

© 2022 SEOpedia - SEO & Internet Marketing Blog.
Hosted on SiteGround.