Top

SEOpedia Digital Agency HomepageSEOpedia Digital Agency

Κατασκευή & Προώθηση ιστοσελίδων

  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Κατασκευή ιστοσελίδας
  • Portfolio
  • Επικοινωνία
  • Blog
    • WordPress
    • SEO
    • Content Marketing
    • News
    • Social Media
    • Conversions
    • Link Building
    • Usability
Αρχική \ Blog \ Content Marketing \ Ο Matt Cutts απαντάει αν το περιεχόμενο κατατάσσεται ψηλότερα όταν είναι ευκολότερα κατανοητό

Ο Matt Cutts απαντάει αν το περιεχόμενο κατατάσσεται ψηλότερα όταν είναι ευκολότερα κατανοητό

Δημοσιεύθηκε στις 17 Μαρτίου 2014 | Από τον Γιώργο Ηλίδη | Αφηστε σχολιο

Ο Matt Cutts, επικεφαλής της ομάδας Webspam της Google, δίνει απάντηση σε ένα ερώτημα σχετικό με τη γραφή περιεχομένου στο πιο πρόσφατο Webmaster Help video. Η ερώτηση του χρήστη είναι η εξής:

Πρέπει να γράφω περιεχόμενο που είναι ευκολότερα κατανοητό ή περισσότερο επιστημονικό; Θα πετύχω καλύτερη κατάταξη εάν γράφω απλά ή επιστημονικά κείμενα;

Ο Matt ξεκινάει λέγοντας ότι πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα ερώτηση και ότι ξόδεψε αρκετό χρόνο για να δώσει μια απάντηση. Η σαφήνεια σε οτιδήποτε γράφουμε παίζει σημαντικό ρόλο, αναφέρει ο Matt. Ο καλύτερος τρόπος για να κατανοήσουμε κάτι είναι να το διδάξουμε, και αν δεν μπορούμε να το διδάξουμε ή να το εξηγήσουμε με απλά λόγια, τότε δεν το έχουμε κατανοήσει σε βάθος.

Ο Matt προσθέτει ότι μάλλον είναι καλύτερο να γράφουμε εύκολα κατανοητό περιεχόμενο αντί επιστημονικό το οποίο μερικοί αναγνώστες δε θα μπορέσουν να ακολουθήσουν. Σκοπός είναι να καταλάβουν και οι απλοί αναγνώστες το κείμενο που πρόκειται να δημοσιεύσουμε. Αν κάνουμε αυτό, τότε μπορούμε να προχωρήσουμε και να συμπεριλάβουμε μερικά ακόμα πιο εξειδικευμένα στοιχεία για τους ειδικούς του θέματος.

Matt Video ScreenshotΠρώτα από όλα πρέπει να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον των επισκεπτών για το αντικείμενο που διαπραγματευόμαστε στο κείμενο μας. Ο Matt τονίζει ότι ο τρόπος που εξηγούμε οτιδήποτε, είναι τόσο σημαντικός όσο το ίδιο το αντικείμενο που εξηγούμε. Αν μιλάμε για κάτι σημαντικό αλλά δεν μπορούμε να το μεταδώσουμε σωστά, τελικά έχουμε χάσει το παιχνίδι.

Έπειτα συμπληρώνει πως το αναγνωστικό κοινό παίζει το ρόλο του. Αν το blog μας απευθύνεται μόνο σε επαγγελματίες του χώρου, τότε η αποκλειστική χρήση επαγγελματικών όρων έχει λογική βάση. Γενικά, συμπληρώνει, πρέπει να προσπαθούμε να κάνουμε το περιεχόμενο μας να ακούγεται όσο πιο φυσικό γίνεται, ανεξαρτήτως του τρόπου γραφής.

Όταν ο Matt Cutts γράφει ένα blog post, το διαβάζει δυνατά πριν το δημοσιεύσει με σκοπό να εντοπίσει τα σημεία που δεν ακούγονται φυσικά στη ροή του λόγου. Με το να κάνουμε και εμείς το ίδιο, υποστηρίζει ότι θα προκύψει πιο “κομψό” περιεχόμενο το οποίο θα σταθεί πιο δυνατό στο πέρασμα του χρόνου από ότι ένα αποκλειστικά επιστημονικό κείμενο.

Μετά από όλα αυτά, αν και ο Matt είναι φανατικός οπαδός της σωστής και “καθαρής” σύνταξης, αναφέρει πως ο τρόπος γραφής του περιεχομένου δε θα παίξει ρόλο στην κατάταξη σας από την πλευρά της Google. Σχετικά με το θέμα της κατάταξης, ο Matt αναφέρει ότι αξίζει να σκεφτείτε τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες θα αναζητήσουν το περιεχόμενο σας. Έτσι θα καταλάβετε ποια γλώσσα είναι προτιμότερο να χρησιμοποιήσετε. Μπορείτε κάλλιστα να χρησιμοποιήσετε τόσο απλή γλώσσα όσο ειδικούς όρους, αλλά πάντοτε να έχετε στο μυαλό σας ότι το τελικό αποτέλεσμα πρέπει να είναι σαφές και φυσικό.

Για να ακούσετε την ακριβή απάντηση του Matt, δείτε το βίντεο που ακολουθεί:

Content Marketing, News, SEO Google, Matt Cutts

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν

  • Η Google δίνει bonus κατάταξης σε HTTPS ιστοσελίδες
  • Ο Matt Cutts καταρρίπτει μύθους από το χώρο του SEO
  • Matt Cutts: Πως τα μικρά websites μπορούν να ανταγωνιστούν τα μεγάλα;
  • Matt Cutts: Πως θα βγω πρώτος στο Google;
  • Matt Cutts: Πως αντιμετωπίζει η Google τα status codes (404 και 410);
  • Nofollow και affiliate links: Ποια είναι η καλύτερη πρακτική;

Γράφει ο Γιώργος Ηλίδης

Ο Γιώργος είναι Digital Marketer, WordPress Developer και ο ιδρυτής του SEOpedia. Σχεδιάζει και αναπτύσσει websites που θέτουν στόχους, εξυπηρετούν τους επισκέπτες και ταυτόχρονα είναι φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης. Με αυτήν τη σειρά, πρώτα οι επισκέπτες.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Σας παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε το πραγματικό σας όνομα (δεν απαιτείται επώνυμο).
Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) δε δημοσιεύεται.

sp-logo

Πλοήγηση

Αρχική
Επικοινωνία
Blog
Newsletter

Υπηρεσίες

Κατασκευή Website
Portfolio
Project Planner

Blog

Content Marketing
Conversions
Landing Pages
Link Building
News

 

SEO
Social Media Marketing
Usability
WordPress

© 2022 SEOpedia - SEO & Internet Marketing Blog.
Hosted on SiteGround.