Top

SEOpedia Digital Agency HomepageSEOpedia Digital Agency

Κατασκευή & Προώθηση ιστοσελίδων

  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Κατασκευή ιστοσελίδας
  • Portfolio
  • Επικοινωνία
  • Blog
    • WordPress
    • SEO
    • Content Marketing
    • News
    • Social Media
    • Conversions
    • Link Building
    • Usability
Αρχική \ Blog \ News \ Google: Εργαλείο αναφοράς αντιγραμμένου περιεχομένου που ξεπερνά στην κατάταξη το αυθεντικό

Google: Εργαλείο αναφοράς αντιγραμμένου περιεχομένου που ξεπερνά στην κατάταξη το αυθεντικό

Δημοσιεύθηκε στις 6 Μαρτίου 2014 | Από τον Γιώργο Ηλίδη | Αφηστε σχολιο

Ο Matt Cutts ανακοίνωσε πριν από μερικές ημέρες στο twitter του ένα νέο εργαλείο το οποίο αναπτύχθηκε για να ενημερώνεται η Google από τον καθένα μας σε περίπτωση που βρεθούμε μπροστά σε αντιγραμμένο, ίσως και κακώς τροποποιημένο, περιεχόμενο το οποίο εμφανίζεται ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης από ότι το πρωτότυπο.

If you see a scraper URL outranking the original source of content in Google, please tell us about it: http://t.co/WohXQmI45X

— Matt Cutts (@mattcutts) February 27, 2014

Η ονομασία προέρχεται από την ακριβή ερμηνεία της λειτουργίας του. Το νέο αυτό εργαλείο σας επιτρέπει να ενημερώσετε την Google για την κατάσταση που περιγράφηκε παραπάνω συμπληρώνοντας τρία πεδία. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να δώσετε το URL της σελίδας (σας) από την οποία έγινε αντιγραφή, το URL της σελίδας που βρίσκεται το αντιγραμμένο περιεχόμενο και το URL της σελίδας των αποτελεσμάτων αναζήτησης του Google που αποδεικνύει ότι η “scrap” σελίδα εμφανίζεται πιο ψηλά από τη δική σας. Επίσης, καλείστε να επιβεβαιώσετε ότι η σελίδα σας ακολουθεί του κανόνες της Google (Webmaster Guidelines) και δεν επηρεάζεται από αθέμιτες τεχνικές που εφαρμόζετε οι ίδιοι.

Google Scraper Tool

Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι το Scraper Report tool δεν υπόσχεται κάποια λύση. Από τη στιγμή που η ανακοίνωση έγινε από τον Matt Cutts (head of Google’s Webspam team), είναι πιθανό οι αναφορές μέσω αυτού του εργαλείου να προωθούνται στην ομάδα webspam της Google όπου θα γίνεται περαιτέρω ανάλυση με οποιοδήποτε τρόπο.

Το αν θα αφαιρεθεί, ή όχι, το αναφερόμενο περιεχόμενο από τα αποτελέσματα αναζήτησης είναι αβέβαιο, τουλάχιστον, όμως, οι πληροφορίες που θα προκύψουν από τις αναφορές θα χρησιμεύσουν ώστε μελλοντικά το αυθεντικό/πρωτότυπο περιεχόμενο να κατατάσσεται ψηλότερα από το αντιγραμμένο.

News, SEO Google, SEO Tools

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν

  • Google: Τα Search Analytics επίσημα στα Webmaster Tools
  • Η Google λανσάρει επίσημο εργαλείο για έλεγχο του robots.txt
  • Yoast SEO 3.0 Plugin: Τι νέο φέρνει το μεγάλο update;
  • Google: Όλες οι καταλήξεις των domains αντιμετωπίζονται ισάξια
  • Η Google δοκιμάζει μια κόκκινη ετικέτα για σήμανση των αργών ιστοσελίδων
  • Google: “Σχεδιάζουμε για ανθρώπους, όχι για ιστοσελίδες”

Γράφει ο Γιώργος Ηλίδης

Ο Γιώργος είναι Digital Marketer, WordPress Developer και ο ιδρυτής του SEOpedia. Σχεδιάζει και αναπτύσσει websites που θέτουν στόχους, εξυπηρετούν τους επισκέπτες και ταυτόχρονα είναι φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης. Με αυτήν τη σειρά, πρώτα οι επισκέπτες.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Σας παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε το πραγματικό σας όνομα (δεν απαιτείται επώνυμο).
Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) δε δημοσιεύεται.

sp-logo

Πλοήγηση

Αρχική
Επικοινωνία
Blog
Newsletter

Υπηρεσίες

Κατασκευή Website
Portfolio
Project Planner

Blog

Content Marketing
Conversions
Landing Pages
Link Building
News

 

SEO
Social Media Marketing
Usability
WordPress

© 2021 SEOpedia - SEO & Internet Marketing Blog.
Hosted on SiteGround.