Top

SEOpedia Digital Agency HomepageSEOpedia Digital Agency

Κατασκευή & Προώθηση ιστοσελίδων

  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Κατασκευή ιστοσελίδας
  • Portfolio
  • Επικοινωνία
  • Blog
    • WordPress
    • SEO
    • Content Marketing
    • News
    • Social Media
    • Conversions
    • Link Building
    • Usability
Αρχική \ Blog \ News \ Ο Matt Cutts καταρρίπτει μύθους από το χώρο του SEO

Ο Matt Cutts καταρρίπτει μύθους από το χώρο του SEO

Δημοσιεύθηκε στις 14 Ιουνίου 2014 | Από τον Γιώργο Ηλίδη | Αφηστε σχολιο

Ο Matt Cutts, επικεφαλής της ομάδας Webspam της Google, απαντάει σε μια ερώτηση σχετική με τους μύθους που κυκλοφορούν στο χώρο του SEO σε ένα ακόμη Webmaster Help video. Αυτή τη φορά, η ερώτηση του χρήστη είναι η εξής:

Ποιοι είναι μερικοί από τους μεγαλύτερους μύθους γύρω από το SEO που φαίνεται ακόμα να επαναλαμβάνονται (είτε σε συνέδρια, είτε σε blog κ.τ.λ.);

Μύθοι γύρω από τις διαφημίσεις

Σαφώς υπάρχουν πολλοί μύθοι στο συγκεκριμένο χώρο, όπως γνωρίζει καλά ο Matt, και αναφέρει πως ένας από τους μεγαλύτερους είναι πως “αν αγοράζεις διαφημίσεις τότε θα πετύχεις καλύτερη κατάταξη”. Υπάρχει, επίσης, και η αντίθετη θεωρία που υποστηρίζει ότι αν δεν αγοράζει κάποιος διαφημίσεις, τότε μόνο θα πετύχει καλύτερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης (με τη λογική ότι αν αγοράσεις μια φορά και έχεις καλή κατάταξη αλλά σταματήσεις να διαφημίζεσαι μετά από κάποιο διάστημα, τότε θα “πέσεις” χαμηλά ώστε να οδηγηθείς και πάλι στην αγορά διαφημίσεων).

Από αυτές τις δύο θεωρίας συνωμοσίας (όπως τις χαρακτηρίζει ο Matt) προκύπτει η σκέψη πολλών πως η Google κινείται ώστε να οδηγήσει τους webmasters να αγοράζουν διαφημίσεις.

Google LogoΟ Matt διαψεύδει όλα τα παραπάνω λεγόμενα περιγράφοντας το σκεπτικό πίσω από τις αλλαγές που πραγματοποιεί η Google. Τονίζει, για άλλη μια φορά, ότι η Google θέλει να επιστρέφει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα σε κάθε αναζήτηση με μοναδικό στόχο να ικανοποιεί τους χρήστες ώστε να επιστρέψουν στο μέλλον. Ένας ευχαριστημένος χρήστης είναι πιστός χρήστης και αυτό είναι που επιδιώκει η Google να πετύχει μέσα από τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Σίγουρα είναι καλό να γίνονται κλικ σε διαφημίσεις, αλλά ο Matt αναφέρει πως ποτέ δε θα γινόταν μια αλγοριθμική αλλαγή με στόχο να οδηγήσει τους ιδιοκτήτες σελίδων σε αυτές. Η αγορά διαφημίσεων, λοιπόν, ούτε θα ευνοήσει ούτε θα βλάψει την οργανική κατάταξη μιας σελίδας.

Κανείς δεν μπορεί να αγοράσει μια λύση για καλή κατάταξη

Ο Matt τονίζει πως ποτέ δεν πρέπει να διστάζουμε να σκεφτούμε λογικά για τις επιλογές μας. Για να ενισχύσει αυτήν την άποψη χρησιμοποιεί ως παράδειγμα κάποια black hat forums όπου πωλούνται πακέτα software τα οποία υπόσχονται πως θα βοηθήσουν τους χρήστες να κερδίσουν χρήματα από το internet.

Και συνεχίζει θέτοντας τη γνώμη του: “Αν κάποιος είχε έναν 100% πετυχημένο τρόπο να βγάλει λεφτά από το internet, θα τον χρησιμοποιούσε για να βγάλει χρήματα αντί να τον γράφει σε ένα ebook και να τον πουλάει σε κάθε ενδιαφερόμενο χρήστη”.

Η ιδέα της αγοράς ενός βιβλίου ή software το οποίο θα συμβάλλει στο να ξεπεράσει κανείς όλα τα προβλήματα είναι κακή ιδέα, λέει ο Matt. Πολλά εργαλεία που πωλούνται σε forums έχουν τη δυνατότητα να κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό και το γεγονός ότι κάποιος δηλώνει πως με αυτόν τον τρόπο κατάφερε να κερδίσει πολλά χρήματα από το internet (ή αντίστοιχα να πετύχει την τέλεια κατάταξη) δε σημαίνει ότι το κατάφερε πραγματικά.

Κλείνοντας το video, ο Matt προτείνει ότι η καλύτερη λύση είναι να ευθυγραμμίσει κανείς τους στόχους του με αυτούς της Google που είναι να παρέχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στους χρήστες. Αν αυτό επιτευχθεί τότε η Google θα θέλει εμφανίσει στα αποτελέσματα τις ποιοτικές σελίδες που παράγονται.
Όσοι δε συμμορφώνονται με αυτόν τον κανόνα θα είναι συνεχώς στο στόχαστρο της Google και ποτέ δε θα ικανοποιούν τις απαιτήσεις του χρήστη.

Για να ακούσετε την πλήρη απάντηση του Matt, δείτε το βίντεο που ακολουθεί:

News, SEO Google, Matt Cutts

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν

  • Η Google δίνει bonus κατάταξης σε HTTPS ιστοσελίδες
  • Matt Cutts: Πως τα μικρά websites μπορούν να ανταγωνιστούν τα μεγάλα;
  • Matt Cutts: Πως θα βγω πρώτος στο Google;
  • Matt Cutts: Πως αντιμετωπίζει η Google τα status codes (404 και 410);
  • Nofollow και affiliate links: Ποια είναι η καλύτερη πρακτική;
  • Matt Cutts: “Πως μπορώ να ξέρω αν η σελίδα μου επηρεάστηκε από ένα συγκεκριμένο αλγόριθμο;”

Γράφει ο Γιώργος Ηλίδης

Ο Γιώργος είναι Digital Marketer, WordPress Developer και ο ιδρυτής του SEOpedia. Σχεδιάζει και αναπτύσσει websites που θέτουν στόχους, εξυπηρετούν τους επισκέπτες και ταυτόχρονα είναι φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης. Με αυτήν τη σειρά, πρώτα οι επισκέπτες.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Σας παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε το πραγματικό σας όνομα (δεν απαιτείται επώνυμο).
Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) δε δημοσιεύεται.

sp-logo

Πλοήγηση

Αρχική
Επικοινωνία
Blog
Newsletter

Υπηρεσίες

Κατασκευή Website
Portfolio
Project Planner

Blog

Content Marketing
Conversions
Landing Pages
Link Building
News

 

SEO
Social Media Marketing
Usability
WordPress

© 2021 SEOpedia - SEO & Internet Marketing Blog.
Hosted on SiteGround.