Top

SEOpedia Digital Agency HomepageSEOpedia Digital Agency

Κατασκευή & Προώθηση ιστοσελίδων

  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Κατασκευή ιστοσελίδας
  • Portfolio
  • Επικοινωνία
  • Blog
    • WordPress
    • SEO
    • Content Marketing
    • News
    • Social Media
    • Conversions
    • Link Building
    • Usability
Αρχική \ Blog \ News \ Matt Cutts: Πότε θα σταματήσει η Google να αλλάζει τα δεδομένα κατάταξης;

Matt Cutts: Πότε θα σταματήσει η Google να αλλάζει τα δεδομένα κατάταξης;

Δημοσιεύθηκε στις 1 Απριλίου 2014 | Από τον Γιώργο Ηλίδη | Αφηστε σχολιο

Ο Matt Cutts, επικεφαλής της ομάδας Webspam της Google, απάντησε σε μια ερώτηση σχετική με τα συνεχή update της Google, μέσω ενός Webmaster Help βίντεο. Η ερώτηση του χρήστη ήταν η εξής:

Πότε θα σταματήσετε (ως Google) να αλλάζετε συνεχώς τα δεδομένα κατάταξης;

Ο Matt ξεκινάει λέγοντας ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει για αρκετούς λόγους. Το internet αλλάζει συνεχώς, επομένως και τα πράγματα που θεωρεί η Google ότι πρέπει να πράττει για την ικανοποίηση των χρηστών της θα αλλάζουν συνεχώς. Επιπρόσθετα, οι spammers και οι τεχνικές τους αλλάζουν μέρα με τη μέρα.

Η Google πάντα προσπαθεί ώστε να προσφέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα αναζήτησης. Ο Matt αναφέρει πως όσοι έχουν τώρα καλή κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης, πρέπει να υπολογίζουν στο γεγονός ότι θα γίνονται αναπροσαρμογές βάσει των απαιτήσεων αυτών που αναζητούν πληροφορίες (δηλαδή όλων μας).

Ακόμα και αν η Google τα καταφέρνει πολύ καλά σήμερα, οι άνθρωποι θα θέτουν όλο και πιο δύσκολα ερωτήματα στο μέλλον. Επομένως, οφείλει να συνεχίσει την προσπάθεια κατανόησης του τρόπου αναζήτησης των χρηστών και θα κάνει ότι κρίνει απαραίτητο ώστε να ελέγξει τα αποτελέσματα.

Μαζί με τη Google, συνεχείς αλλαγές παρατηρούνται και στο μπλουζάκι του Matt σε αυτό το βίντεο. Πόσα διαφορετικά μπλουζάκια μπορεί να φορέσει κανείς σε ένα μόνο βίντεο; Για να ακούσετε την πλήρη απάντηση του Matt, και να δείτε το πολύχρωμο μπλουζάκι του, δείτε το βίντεο που ακολουθεί:

News, SEO Google, Matt Cutts

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν

  • Η Google δίνει bonus κατάταξης σε HTTPS ιστοσελίδες
  • Ο Matt Cutts καταρρίπτει μύθους από το χώρο του SEO
  • Matt Cutts: Πως τα μικρά websites μπορούν να ανταγωνιστούν τα μεγάλα;
  • Matt Cutts: Πως θα βγω πρώτος στο Google;
  • Matt Cutts: Πως αντιμετωπίζει η Google τα status codes (404 και 410);
  • Nofollow και affiliate links: Ποια είναι η καλύτερη πρακτική;

Γράφει ο Γιώργος Ηλίδης

Ο Γιώργος είναι Digital Marketer, WordPress Developer και ο ιδρυτής του SEOpedia. Σχεδιάζει και αναπτύσσει websites που θέτουν στόχους, εξυπηρετούν τους επισκέπτες και ταυτόχρονα είναι φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης. Με αυτήν τη σειρά, πρώτα οι επισκέπτες.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Σας παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε το πραγματικό σας όνομα (δεν απαιτείται επώνυμο).
Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) δε δημοσιεύεται.

sp-logo

Πλοήγηση

Αρχική
Επικοινωνία
Blog
Newsletter

Υπηρεσίες

Κατασκευή Website
Portfolio
Project Planner

Blog

Content Marketing
Conversions
Landing Pages
Link Building
News

 

SEO
Social Media Marketing
Usability
WordPress

© 2022 SEOpedia - SEO & Internet Marketing Blog.
Hosted on SiteGround.