Top

SEOpedia Digital Agency HomepageSEOpedia Digital Agency

Κατασκευή & Προώθηση ιστοσελίδων

  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Κατασκευή ιστοσελίδας
  • Portfolio
  • Επικοινωνία
  • Blog
    • WordPress
    • SEO
    • Content Marketing
    • News
    • Social Media
    • Conversions
    • Link Building
    • Usability
Αρχική \ Blog \ SEO \ Ο νέος ορισμός του SEO (Search Engine Optimization)

Ο νέος ορισμός του SEO (Search Engine Optimization)

Δημοσιεύθηκε στις 1 Μαΐου 2014 | Από τον Γιώργο Ηλίδη | Αφηστε σχολιο

Πριν αναφερθεί οτιδήποτε, εσείς πως ορίζετε τη φράση SEO; Μπορείτε να γράψετε την απάντηση αφήνοντας ένα σχόλιο χωρίς να επηρεαστείτε από όσα θα διατυπωθούν παρακάτω.

Φαίνεται πως τα δεδομένα οδηγούν σε νέο ορισμό, διαφορετικό από αυτόν που επικρατεί την τελευταία 4ετία. Η δική μας πρόταση είναι:

Με τον όρο Search Engine Optimization αναφερόμαστε στη δημιουργία καλού περιεχομένου σε ένα website υπό μορφή σελίδων και άρθρων, το οποίο οι χρήστες ενδιαφέρονται να διαβάσουν, ικανοποιεί τη λέξη-φράση που θα χρησιμοποιηθεί για την αναζήτηση του ΚΑΙ που μπορεί να βρεθεί εύκολα από τις μηχανές αναζήτησης. Με αυτή τη σειρά! Πρώτα οι αναγνώστες.

Το SEO δεν έχει να κάνει με:

• Το αριθμό των backlinks προς μια σελίδα
• Την πορεία στα social media
• …

Οι μηχανές αναζήτησης πλησιάζουν τους ανθρώπους και οι επαγγελματίες του χώρου (SEOs) κυνηγούν τις μηχανές αναζήτησης

Υπάρχουν επαγγελματίες SEOs που κάθονται στα γραφεία τους ανά τον κόσμο, γράφοντας σε μαυροπίνακες τις ιδέες τους, προσπαθώντας να προβλέψουν τις κινήσεις αυτών που κάνουν τις αλγοριθμικές αλλαγές και να ανακαλύψουν παράγοντες κατάταξης που πρόκειται να ενταχθούν.

Υπάρχουν, όμως, και ομάδες ανθρώπων που κάθονται στα γραφεία τους ανά τον κόσμο, γράφοντας σε μαυροπίνακες τις ιδέες τους, προσπαθώντας να πλησιάσουν τον τρόπο σκέψης, ανάγνωσης, κατανόησης και επιλογής όσων πραγματοποιούν αναζητήσεις.

Είναι προφανές ότι οι δύο ομάδες έχουν διαφορετικούς στόχους. Φαίνεται πως όσοι παλεύουν να κατανοήσουν τις κινήσεις των ανθρώπων τα καταφέρνουν καλύτερα από όσους προσπαθούν να κατανοήσουν τον τρόπο σκέψης μιας μηχανής που δε σκέφτεται.

Search Engine Optimization στην πράξη

– Πως θα “κάνω” Search Engine Optimization (SEO) βάσει του νέου ορισμού;

– Δημιουργήστε καλό και ποιοτικό περιεχόμενο (είτε μεγάλα είτε μικρά κείμενα), αλλά μη ξεχνάτε ότι υπάρχει κάποιο robot που όταν ψάξει για το περιεχόμενό σας πρέπει να το βρει και μάλιστα γρήγορα.

Αν γράψετε κάτι τέλειο που κανείς δε θα μπορεί να το βρει, δεν υπάρχει λόγος να προσπαθείτε. Αν γράψετε κάτι που όλοι θα το βρουν αμέσως αλλά είναι ανούσιο/φθηνό, τότε πάλι δεν υπάρχει σημαντικός λόγος να προσπαθείτε.

Υπάρχει η χρυσή τομή που συνδυάζει καλό περιεχόμενο το οποίο μπορεί οποιοσδήποτε να βρει εύκολα. Αυτή η χρυσή τομή ονομάζεται βελτιστοποίηση (optimization).

Ο σύντομος ορισμός του καλού περιεχομένου

Το καλό περιεχόμενο:

• έχει τίτλο που ικανοποιεί την αναζήτηση του χρήστη
• είναι πρωτότυπο και παρουσιάζεται σωστά
• προσθέτει κάτι παραπάνω στα υπάρχοντα δεδομένα
• είναι σχετικό με τη θεματολογία του/των website(s) που δημοσιεύεται
• περιέχει οπτικό υλικό (όταν είναι εφικτό) το οποίο μπορεί, επίσης, να φέρει επισκέπτες
• …

Το τελικό συμπέρασμα είναι για άλλη μια φορά το ίδιο

Μια ιστοσελίδα “σωστή” ως προς το SEO φιλοξενεί καλό περιεχόμενο που ικανοποιεί τους έμψυχους αναγνώστες, τους παρακινεί να το σχολιάσουν και μερικές φορές να το μοιραστούν ΚΑΙ μπορεί να βρεθεί. Πάλι με αυτή τη σειρά!

SEO

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν

  • Ποια είναι η καλύτερη ώρα για να δημοσιεύσετε στη σελίδα σας στο facebook;
  • Blog σε subdomain ή σε διαφορετικό directory (φάκελο);
  • Κοινή λογική για τη δομή της ιστοσελίδας σας (;)
  • Η επιλογή της focus keyword στο WordPress SEO by Yoast
  • Matt Cutts: Πως θα βγω πρώτος στο Google;
  • Φτιάξτε μια χρήσιμη 404 σελίδα

Γράφει ο Γιώργος Ηλίδης

Ο Γιώργος είναι Digital Marketer, WordPress Developer και ο ιδρυτής του SEOpedia. Σχεδιάζει και αναπτύσσει websites που θέτουν στόχους, εξυπηρετούν τους επισκέπτες και ταυτόχρονα είναι φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης. Με αυτήν τη σειρά, πρώτα οι επισκέπτες.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Σας παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε το πραγματικό σας όνομα (δεν απαιτείται επώνυμο).
Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) δε δημοσιεύεται.

sp-logo

Πλοήγηση

Αρχική
Επικοινωνία
Blog
Newsletter

Υπηρεσίες

Κατασκευή Website
Portfolio
Project Planner

Blog

Content Marketing
Conversions
Landing Pages
Link Building
News

 

SEO
Social Media Marketing
Usability
WordPress

© 2022 SEOpedia - SEO & Internet Marketing Blog.
Hosted on SiteGround.