Top

SEOpedia Digital Agency HomepageSEOpedia Digital Agency

Κατασκευή & Προώθηση ιστοσελίδων

  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Κατασκευή ιστοσελίδας
  • Portfolio
  • Επικοινωνία
  • Blog
    • WordPress
    • SEO
    • Content Marketing
    • News
    • Social Media
    • Conversions
    • Link Building
    • Usability
Αρχική \ Blog \ News \ Ολοκληρωτική απομάκρυνση του Google Authorship από τα αποτελέσματα αναζήτησης!

Ολοκληρωτική απομάκρυνση του Google Authorship από τα αποτελέσματα αναζήτησης!

Δημοσιεύθηκε στις 29 Αυγούστου 2014 | Από τον Γιώργο Ηλίδη | Αφηστε σχολιο

Τον τελευταίο μήνα ανακοινώθηκε από την Google πως οι εικόνες των συντακτών φεύγουν από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Σήμερα επιστρέφουμε στο ίδιο θέμα για να σας ενημερώσουμε ότι όλες οι πληροφορίες περί συντακτών (Authorship) θα απομακρυνθούν πλήρως από τα αποτελέσματα αναζήτησης!

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, που μπορείτε να βρείτε στο προφίλ του John Mueller της Google, φαίνεται πως οι εν λόγω πληροφορίες δεν είναι τόσο χρήσιμες για όσους πραγματοποιούν αναζητήσεις. Επομένως, ανακοινώνεται από τον Mueller πως θα αφαιρεθούν πλήρως από τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Δυστυχώς, παρατηρήσαμε ότι οι πληροφορίες για τους συντάκτες δεν είναι τόσο χρήσιμες όσο ελπίζαμε και μπορεί να αποσπάσουν την προσοχή από τα αποτελέσματα. Έχοντας αυτό στο μυαλό, πήραμε τη δύσκολη απόφαση να σταματήσουμε την προβολή τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.

Google Logo

Οι πληροφορίες αυτές δε συντελούσαν στην αύξηση της κίνησης μιας ιστοσελίδας. Επομένως το θέμα αυτό δεν πρέπει να απασχολεί τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων. Από τη στιγμή που δε συνέβαλε στην αύξηση της επισκεψιμότητας, δε θα την επηρεάσει ούτε αρνητικά.

Ο Mueller αναφέρει πως από εδώ και στο εξής το στοιχείο “authorship” θα αντιμετωπίζεται ως ένα structured markup όπως τα υπόλοιπα (μπορείτε να διαβάσετε τα σχόλια της ανακοίνωσης για να βρείτε απάντηση σε ερωτήματα που γεννήθηκαν σε πολλούς μετά την ανακοίνωση).

Η Google άρχισε να ενσωματώνει το Google Authorship τον καιρό που ξεκίνησε η χρήση του Google+. Ωστόσο η αφαίρεση των πληροφοριών από τα αποτελέσματα αναζήτησης δε σημαίνει ότι το περιεχόμενο του Google+ από ανθρώπους που έχετε στους κύκλους σας θα αφαιρεθεί από αυτά. Οι χρήστες θα συνεχίσουν να βλέπουν Google+ posts και σελίδες όταν αυτά είναι σχετικά με τη φράση αναζήτησης.

Ποια είναι η δική σας γνώμη για την οριστική αφαίρεση των στοιχείων authorship για τα οποία μιλούσαμε τόσο καιρό; Νομίζετε ότι ήταν καιρός να φύγουν ή θα ήταν καλύτερο να παραμείνουν; Πείτε μας τη γνώμη σας στα σχόλια που ακολουθούν.

News, SEO Google

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν

  • Google: Όλες οι καταλήξεις των domains αντιμετωπίζονται ισάξια
  • Google: Τα Search Analytics επίσημα στα Webmaster Tools
  • Η Google δοκιμάζει μια κόκκινη ετικέτα για σήμανση των αργών ιστοσελίδων
  • Google: “Σχεδιάζουμε για ανθρώπους, όχι για ιστοσελίδες”
  • Panda Update: Άλλη μια κίνηση ενάντια στο περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας
  • Γιατί δεν πρέπει να γράφετε μόνο άρθρα των 2,000 λέξεων

Γράφει ο Γιώργος Ηλίδης

Ο Γιώργος είναι Digital Marketer, WordPress Developer και ο ιδρυτής του SEOpedia. Σχεδιάζει και αναπτύσσει websites που θέτουν στόχους, εξυπηρετούν τους επισκέπτες και ταυτόχρονα είναι φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης. Με αυτήν τη σειρά, πρώτα οι επισκέπτες.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Σας παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε το πραγματικό σας όνομα (δεν απαιτείται επώνυμο).
Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) δε δημοσιεύεται.

sp-logo

Πλοήγηση

Αρχική
Επικοινωνία
Blog
Newsletter

Υπηρεσίες

Κατασκευή Website
Portfolio
Project Planner

Blog

Content Marketing
Conversions
Landing Pages
Link Building
News

 

SEO
Social Media Marketing
Usability
WordPress

© 2022 SEOpedia - SEO & Internet Marketing Blog.
Hosted on SiteGround.