Top

SEOpedia Digital Agency HomepageSEOpedia Digital Agency

Κατασκευή & Προώθηση ιστοσελίδων

  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Κατασκευή ιστοσελίδας
  • Portfolio
  • Επικοινωνία
  • Blog
    • WordPress
    • SEO
    • Content Marketing
    • News
    • Social Media
    • Conversions
    • Link Building
    • Usability
Αρχική \ Blog \ SEO \ Nofollow και affiliate links: Ποια είναι η καλύτερη πρακτική;

Nofollow και affiliate links: Ποια είναι η καλύτερη πρακτική;

Δημοσιεύθηκε στις 9 Απριλίου 2014 | Από τον Γιώργο Ηλίδη | Αφηστε σχολιο

“Πρέπει να κάνουμε nofollow τα affiliate links στις σελίδες μας;”. Η ερώτηση αυτή διατυπώθηκε πρόσφατα από έναν αναγνώστη του SEOpedia. Η απάντηση που δόθηκε εκ μέρους μας ακολουθεί παρακάτω.

Νομίζουμε ότι η Google ενθαρρύνει τους webmasters να κάνουν χρήση του nofollow στα links που τους επιφέρουν χρηματικό κέρδος, άρα και τα affiliate links, χωρίς όμως να επιμένει σε αυτό όπως συμβαίνει με άλλα θέματα. Από τη στιγμή, όμως, που υπάρχουν χιλιάδες σελίδες που χρησιμοποιούν affiliate links χωρίς να κάνουν χρήση του nofollow (ίσως δε γνωρίζουν καν τι είναι), η Google φαίνεται ότι μπορεί να χειριστεί σωστά την πλειονότητα αυτών.

Τα παραπάνω λόγια δεν είναι τίποτα περισσότερο από όσα διατύπωσε ο Matt Cutts σε μια περσινή συνέντευξη του. Δείτε το video που ακολουθεί:

Ο Matt, λοιπόν, αναφέρει πως αν πρόκειται για κάποιο μεγάλο affiliate δίκτυο τότε η Google γνωρίζει για αυτό και χειρίζεται τα links κατάλληλα. Αν και ελέγχει πλήρως την συντριπτική πλειοψηφία αυτών, σε περίπτωση που ανησυχείτε ή δε γνωρίζετε πως θα ληφθεί υπόψη κάποιο link από τη Google, μπορείτε να κάνετε χρήση του nofollow και να είσαστε 100% σίγουροι.

Επομένως, πρέπει να εισάγουμε αμέσως το nofollow στα affiliate links μας; Όχι. Αλλά εφόσον είναι δυνατό, γιατί να μη γίνει σιγά-σιγά σε καθένα από αυτά;

SEO Google, Matt Cutts

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν

  • Η Google δίνει bonus κατάταξης σε HTTPS ιστοσελίδες
  • Ο Matt Cutts καταρρίπτει μύθους από το χώρο του SEO
  • Matt Cutts: Πως τα μικρά websites μπορούν να ανταγωνιστούν τα μεγάλα;
  • Matt Cutts: Πως θα βγω πρώτος στο Google;
  • Matt Cutts: Πως αντιμετωπίζει η Google τα status codes (404 και 410);
  • Matt Cutts: “Πως μπορώ να ξέρω αν η σελίδα μου επηρεάστηκε από ένα συγκεκριμένο αλγόριθμο;”

Γράφει ο Γιώργος Ηλίδης

Ο Γιώργος είναι Digital Marketer, WordPress Developer και ο ιδρυτής του SEOpedia. Σχεδιάζει και αναπτύσσει websites που θέτουν στόχους, εξυπηρετούν τους επισκέπτες και ταυτόχρονα είναι φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης. Με αυτήν τη σειρά, πρώτα οι επισκέπτες.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Σας παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε το πραγματικό σας όνομα (δεν απαιτείται επώνυμο).
Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) δε δημοσιεύεται.

sp-logo

Πλοήγηση

Αρχική
Επικοινωνία
Blog
Newsletter

Υπηρεσίες

Κατασκευή Website
Portfolio
Project Planner

Blog

Content Marketing
Conversions
Landing Pages
Link Building
News

 

SEO
Social Media Marketing
Usability
WordPress

© 2022 SEOpedia - SEO & Internet Marketing Blog.
Hosted on SiteGround.