Top

SEOpedia Digital Agency HomepageSEOpedia Digital Agency

Κατασκευή & Προώθηση ιστοσελίδων

  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Κατασκευή ιστοσελίδας
  • Portfolio
  • Επικοινωνία
  • Blog
    • WordPress
    • SEO
    • Content Marketing
    • News
    • Social Media
    • Conversions
    • Link Building
    • Usability
Αρχική \ Blog \ SEO \ Κάθε πότε πρέπει να δημοσιεύω στη σελίδα μου;

Κάθε πότε πρέπει να δημοσιεύω στη σελίδα μου;

Δημοσιεύθηκε στις 20 Δεκεμβρίου 2013 | Από τον Γιώργο Ηλίδη | 2 σχόλια

Η ερώτηση “Πόσο συχνά πρέπει να δημοσιεύω στη σελίδα μου;”, πάντα με στόχο την καλή απόδοση της σελίδας στο Google, είναι μια καλή απορία. Η απάντηση μπορεί να είναι διαφορετική ανάλογα με τις περιπτώσεις που θα δούμε, αλλά το τελικό συμπέρασμα θα είναι το ίδιο για όλους.

Η συχνότητα δημοσίευσης σε μια σελίδα από την πλευρά των μηχανών αναζήτησης

Οι μηχανές αναζήτησης ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο για ποιοτικό περιεχόμενο παρά για συχνό. Είναι πολύ πιο σημαντικό να δημοσιεύετε περιεχόμενο που όσοι το διαβάσουν θα το βρουν ενδιαφέρον, παρά να προσπαθείτε να δημοσιεύετε συχνά αλλά χωρίς αξιόλογο περιεχόμενο. Ακόμα και αν χρειαστούν 3 εβδομάδες για ένα καλό και πρωτότυπο κείμενο αξίζει τον κόπο να προσπαθήσετε για αυτό, καθώς είναι πιθανότερο να σας χαρίσει μακροπρόθεσμα περισσότερους επισκέπτες από ότι πέντε πρόχειρες δημοσιεύσεις.

Η συχνότητα δημοσίευσης μέσα από τα μάτια των επισκεπτών

Εδώ τα πράγματα αλλάζουν. Φυσικά δεν εννοούμε ότι οι άνθρωποι που θα φτάσουν στη σελίδα σας δεν ενδιαφέρονται για την ποιότητα, κάθε άλλο. Απλώς πρέπει να προσθέσουμε ότι ενδιαφέρονται και για τη συχνότητα. Ας δούμε ένα απλό παράδειγμα.

Έστω ότι αναζητήσατε πληροφορίες σχετικά με ένα τεχνολογικό προϊόν και βρίσκεστε σε μια σελίδα που έχει δημοσιεύσει κάποιο κείμενο το 2009. Πόσο ικανοποιημένοι θα μένατε; Φαίνεται πως οι περισσότεροι θα το διάβαζαν στα γρήγορα και στη συνέχεια θα αναζητούσαν πληροφορίες σε μια πιο πρόσφατη δημοσίευση.
Βέβαια αυτό εξαρτάται κατά πολύ από τον τύπο της σελίδας. Αλλιώς σκέφτεται ο επισκέπτης αν πρόκειται για μια επαγγελματική σελίδα κάποιας εταιρείας και αλλιώς για ένα blog ή news site.

Το τελικό συμπέρασμα

Αν πρέπει να επιλέξετε ανάμεσα στην ποιότητα και στη συχνότητα τότε καλό είναι να προτιμήσετε την ποιότητα. Επειδή, όμως, ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, η τέλεια κίνηση είναι να φροντίζετε και για τα δύο. Δε χρειάζεται να δημοσιεύετε κάθε μέρα. Ούτε καν κάθε εβδομάδα. Πρέπει, όμως, να φροντίζετε ώστε να μη θεωρηθεί η σελίδα σας ξεπερασμένη.

Κάτι που δεν πρέπει να κάνετε: Έχετε κάποια παλιά σελίδα (ή άρθρο) και θέλετε να φαίνεται ανανεωμένη; Μην αλλάξετε 3-4 λέξεις, την ημερομηνία δημοσίευσης και πείτε “Εντάξει, τώρα φαίνεται ότι έχει νέο περιεχόμενο”. Όχι δε φαίνεται και ούτε τους επισκέπτες σας κοροϊδεύετε, ούτε τις μηχανές αναζήτησης!

Εσείς προτιμάτε συχνότερη ή ποιοτικότερη δημοσίευση περιεχομένου; Πείτε μας τη γνώμη σας αφήνοντας ένα σχόλιο παρακάτω.

SEO

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν

  • Οι αντιδράσεις στην ανακοίνωση της Google σχετικά με τα SSL και την κατάταξη
  • Matt Cutts: Πότε θα σταματήσει η Google να αλλάζει τα δεδομένα κατάταξης;
  • #10 συμβουλές για μείωση του bounce rate (ποσοστό εγκατάλειψης)
  • 3 τεχνικές content marketing που πρέπει να σταματήσετε αμέσως
  • Πως επηρεάζει το link building την κατάταξη μιας σελίδας;
  • Έχετε ρυθμίσει το WordPress σας για να πετύχει στο SEO;

Γράφει ο Γιώργος Ηλίδης

Ο Γιώργος είναι Digital Marketer, WordPress Developer και ο ιδρυτής του SEOpedia. Σχεδιάζει και αναπτύσσει websites που θέτουν στόχους, εξυπηρετούν τους επισκέπτες και ταυτόχρονα είναι φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης. Με αυτήν τη σειρά, πρώτα οι επισκέπτες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση

  1. Μιχάλης Δημητρίου αναφέρει:

    27 Δεκεμβρίου 2013 at 19:11

    Σε μια εταιρική ιστοσελίδα που εμπορεύεται σίδηρο, ναι, θα έδινα σημασία που δεν ανανεώνει το περιεχόμενό της. Δεν μπορούν οι εταιρικές ιστοσελίδες να ανανεώνουν το περιεχόμενο τους, δεν είναι blog. Ούτε όλες οι ιστοσελίδες μπορούν να γίνουν blogs επειδή το γουστάρει η google!

    Απάντηση
    • Γιώργος Ηλίδης αναφέρει:

      27 Δεκεμβρίου 2013 at 21:52

      Έχεις δίκιο Μιχάλη. Η θέση περί εμπιστοσύνης του περιεχομένου απευθύνεται σε τύπου blog sites και κακώς δεν αναφέρθηκε. Η αξιολόγηση αφήνεται στην κρίση του επισκέπτη. Επομένως, όπως εσύ, πιστεύω κανείς δε θα έκρινε αρνητικά μια επιχείρηση σαν αυτή που ανέφερες.

      Το Google ενδιαφέρεται ελάχιστα για την ημερομηνία. Το θέμα αυτό αφορά τον επισκέπτη, όπως αναφέραμε.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Σας παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε το πραγματικό σας όνομα (δεν απαιτείται επώνυμο).
Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) δε δημοσιεύεται.

sp-logo

Πλοήγηση

Αρχική
Επικοινωνία
Blog
Newsletter

Υπηρεσίες

Κατασκευή Website
Portfolio
Project Planner

Blog

Content Marketing
Conversions
Landing Pages
Link Building
News

 

SEO
Social Media Marketing
Usability
WordPress

© 2022 SEOpedia - SEO & Internet Marketing Blog.
Hosted on SiteGround.